بچوں کےکمرہ کے لئےبہترین پینٹ کے آئیڈیاز

بچوں کے مزاج ان کے ماحول سے متاثر ہوتے ہیں ، اور اس میں ان کے کمرے میں رنگ شامل ہیں۔ ہماری بہترین پینٹ رنگ امتزاج کی فہرست میں سے انتخاب کریں۔کیا آپ جانتے ہیں کہ اپنے تصورات کو جنگلی شکل دینے کی بہترین جگہ آپ کے بچوں کا بیڈروم ہے؟ روشن رنگ اور تفریحی اسکیمیں وہی ہیں جو بچوں کے بیڈروم میں ہیں۔ چاہے آپ کا بچہ پرسکون اور میٹھا ، توانائی بخش یا زندہ دل یا دو کا مرکب ہو ، ان کے لئے ہمیشہ پینٹ کلر کا مجموعہ موجود ہوتا ہے۔اور یاد رکھیں ، رنگ موڈ پر اثر انداز ہوتا ہے اور بچوں پر اس کے مختلف اثرات ہوتے ہیں۔ ماہرین نفسیات اور داخلہ ڈیزائنرز بچوں کے کمروں کے لئے رنگوں کے صحیح رنگ منتخب کرنے کی اہمیت پر زور دے رہے ہیں۔ اگر آپ نے دیکھا ہے کہ کنڈرگارٹن کلاس روم ہمیشہ پیلے رنگ کی طرح خوشگوار ہوتے ہیں۔ تو آئیے اپنے بچوں کے کمروں میں رنگ برنگی رنگوں کے کچھ مرکب تلاش کریں ، کیا ہم کریں گے؟

پیلا اور مئجنٹا ایک خوش رنگ پینٹ رنگ ملاوٹ ہے ۔دھوپ اور خوشگوار ، پیلے رنگ کا رنگ کسی بھی جگہ کو زندہ رکھ سکتا ہے۔ یہ ایک محرک رنگ ہے اور بغیر کسی آسانی کے دوسرے رنگ کے پیلیٹوں کے ساتھ جوڑا ہے۔ یہ کسی بھی سجاوٹ کی اسکیم کے ساتھ خود کو بھی ڈھال لیتی ہے۔ اس معاملے میں ، یہ مینجٹا ہے – ملاحظہ کریں کہ اس سونے کے کمرے میں اس کے ساتھ پیلے رنگ کی جوڑی جوڑنے سے یہ کس قدر زندہ دل ہوتا ہے؟ جیومیٹرک نمونہ دار دیوار پر روشن مینجینٹ کابینہ اور پیلے رنگ کے لہجے اس علاقے کو سردی بخشنے کے لئے ایک دلچسپ تفریحی مقام بنا رہے ہیں۔ جامنی اور سنتری کا ایک مجموعہ سپیکٹرم کے مخالف سمت پر دو بولڈ رنگ ، لیکن جب جوڑ بنائے جائیں تو وہ ایک عمدہ شکل پیدا کرسکتے ہیں۔ ارغوانی رنگ ہے جو حساسیت ، فکرمندی اور روحانیت کو متاثر کرتا ہے اور اگر کسی بچے کے بیڈ روم میں استعمال ہوتا ہے تو یہ ان کی بے چین رفتار کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اورنج خوشگوار رنگ ہے اور اسے مواصلات اور سماجی کاری کی مہارت کو بڑھانے کے لئے دکھایا گیا ہے۔ تصویر میں بچوں کے بیڈروم میں دونوں رنگوں کا کامل توازن دکھایا گیا ہے۔ جبکہ پورا کمرہ ارغوانی ہے ، اورینجین لہجے پوری جگہ کو تخلیقی صلاحیتوں کے ساتھ پاپ بنادیتے ہیں۔

ہلکا گلابی اور بھوری

کسی لڑکی کے کمرے کی فہرست میں سب سے اوپر ہونا رنگین گلابی ہے۔ پرسکون ، ہمدرد اور پرورش کرنے والا ، رنگین گلابی بچوں کو زیادہ دیکھ بھال اور غور و فکر کے ساتھ برتاؤ کرنے پر اثر انداز ہوتا ہے۔ بہت زیادہ گلابی پریشان کن ہوسکتی ہے اور وہ سر درد کا سبب بن سکتی ہے ، اور یہ وہ جگہ ہے جہاں براؤن کھیل میں آتا ہے۔ براؤن ایک سنجیدہ لہجہ ہے جو بچوں کو مستحکم اور بنیاد محسوس کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ یہاں کی شبیہہ ہمیں دونوں کا بالکل متوازن استعمال دکھاتی ہے تاکہ وہ ایک دوسرے کو ڈھکنے نہ دیں۔ دیواروں ، کیبنٹ اور لکڑی کے فرش سے پورے بیڈروم میں بھوری رنگ کے مختلف رنگ استعمال کیے جاتے ہیں لیکن اس انداز میں کہ زیادہ طاقت نہیں ہے۔ خوبصورت گلابی تلفظ کرسی اور تکیوں کے لئے رہے ہیں۔ لطیف سجاوٹ اس رنگ کے امتزاج کو کامیاب بناتی ہے۔ ہلکے گلابی اور بھوری رنگ کے ساتھ لڑکیاں بیڈروم کے رنگ خوبصورت لڑکیوں کا بیڈ روم بناتے ہیں۔اگرچہ ، بھوری کے مختلف رنگوں کا استعمال کیا جاتا ہے ، لیکن یہ بیڈروم ٹھیک ٹھیک اور خوبصورت ہے جس میں گلابی لہجے ہیں۔ سبز اور سفید تازہ لائے اپنے بچے کے بیڈ روم میں قدرت کی تازگی اور باہر لے آئیں۔ کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ سبز رنگ کی پڑھنے کی صلاحیت میں اضافہ ہوسکتا ہے۔ لہذا اگر آپ اس رنگ سکیم کا انتخاب کرتے ہیں تو اس بات کا یقین کر لیں کہ ہوم ورک ایک لمحے میں ہو گا۔ گرین سفید کے ساتھ اچھی طرح سے مل جاتا ہے تو کیوں نہ سفید لہجے شامل کریں؟ یہاں کی شبیہہ دکھاتی ہے کہ کس طرح سبز اور سفید ایک میں ضم ہوسکتے ہیں اور اسے مضحکہ خیز معاملہ بنا سکتے ہیں۔ جنگل کی سبز رنگ کی دیواریں ، تیرتی سفید شیلف ، ایک ملاوٹ والا پولکا ڈاٹ بیڈ اور الماری اس کمرے کو پُرجوش جنگل کی طرح محسوس کرتی ہے۔بچوں کے سونے کے کمرے کے رنگوں کی اسکیمیں سبز اور سفید رنگ کے ساتھ بچوں کے بیڈروم کے رنگوں میں تازگی لاتی ہیں لیمپ ، ٹیلیفون اور کرسی جیسے لطیف گلابی سجاوٹ کا استعمال اس اجارہ داری کو توڑنے کے لئے کیا جاتا ہے جو اسے زیادہ دلکش بنا دیتا ہے ۔

گہرے نیلے اور سفید

ایک کلاسیکی جوڑی! نیلے اور سفید وقت کا ہے. اگر آپ اس جادوئی رنگ امتزاج کا انتخاب کرتے ہیں تو کچھ بھی غلط نہیں ہوسکتا ہے۔ اگر آپ کا بچہ بدصورت پھینکتا ہے تو نیلے رنگ کا بہترین انتخاب ہوتا ہے کیونکہ اس سے دل کی شرح کم ہوجاتی ہے ، بلڈ پریشر اور ہائپر موڈ کو پرسکون ہوجاتا ہے۔ بہت زیادہ نیلے رنگ غالب ہوسکتے ہیں لہذا اس کو سفید اور دیگر غیر جانبدار رنگوں جیسے سرمئی کے ساتھ توازن بنائیں۔ اس شبیہہ میں سونے کے کمرے سے پتہ چلتا ہے کہ نیلے ، سفید اور سرمئی ایک دوسرے میں کس طرح سکون حاصل کرتے ہیں۔ یہاں الماری اس بچوں کے بیڈروم کے اندرونی ڈیزائن کا مرکزی نقطہ ہے جس میں شٹروں پر رکھی ہوئی ایک ‘مسکراہٹ’ آئکن ہے۔ تفریح ​​اور رنگین لہجوں کا استعمال اس طرح کیا جاتا ہے جیسے پیلے تکیے ، مکی ماؤس کی بیڈ شیٹ ، اور رنگین کرسی جوڑے کو مکمل کرنے کے لئے۔ہڑتال والی گرے اور غیر جانبداروں کے لئے جائیں رنگ بھوری رنگ کریک کرنا سخت ہوسکتا ہے لیکن لہجہ رنگ کے طور پر استعمال ہونے پر وہ حیرت انگیز ہوسکتا ہے۔ یہاں کی شبیہہ میں بچوں کے بیڈ روم میں گزری رنگین امتزاج نمایاں ہے۔ اس کمرے میں غیرجانبدار آرام دہ رنگوں سے بھرا ہوا گھاٹی ، سفید اور خاکستری کافی ہیں ، جو ایک ساتھ مل کر کام کرتے ہیں۔ شٹر پر بگ بنی والی الماری اس بیڈروم کی خاص بات ہے۔ ہندسی دیوار ، لکڑی کی ہلکی لکڑی کا بستر ، اور مسدس سمتل اس بیڈ روم کے دس گناوں کا انداز اور تفریح فراہم کرتا ہے۔غیر جانبدار اور دبے ہوئے رنگوں کی رنگین اسکیم والے بچوں کے بیڈروم کے رنگ سونے کے کمرے زیادہ آرام دہ بناتے ہیں
غیر جانبدار اور دبے ہوئے رنگوں کی رنگ سکیم سونے کے کمروں کو زیادہ پر سکون بناتی ہے ۔ہم امید کرتے ہیں کہ آپ اپنے بیڈروم کے لئے ہمارے رنگین امتزاجی آئیڈیوں سے محبت کریں گے۔ بچے کے سونے کے کمرے کو پُرجوش ، تفریح اور سیکھنے کی جگہ دیکھنے کے لئے کافی طریقے ہیں ۔ اگرآپ نظریات کی تجویز کرنا چاہتے ہیں تو براہ کرم ہمیں ذیل میں تبصرے کے سیکشن میں ہمیں بلا جھجھک لکھیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں