ڈی آئی وائی اسٹڈی روم: بگ آن ڈیزائن ، کم بجٹ

اگر گھر میں ایک جگہ رہ جاتی ہے تو بچے اکثر داخل ہونا پسند نہیں کرتے ہیں ، وہ مطالعہ کے کمرے ہیں۔ مطالعہ کے کمرے عام طور پر فعال اور کسی خاص مقصد کے لئے تیار کیے جاتے ہیں۔ وہ ہر گھر کے اندرونی ڈیزائن کا حصہ ہوسکتے ہیں یا نہیں۔ لیکن بچوں والے خاندانوں کے لئے ، سوچنے سمجھے مطالعہ کے کمرے کے ڈیزائن سے وہ نظم و ضبط ، منظم ، پرسکون اور شیڈول کے مطابق ہوم ورک مکمل کرسکتے ہیں۔ اگر ایک اسٹڈی روم آپ کی سوچ کا حصہ نہیں بنتا ہے یا آپ اس کے ساتھ نہیں بڑھتے ہیں تو ، آپ اکیلے نہیں ہوتے ! ہم میں سے بیشتر عارضی جگہوں جیسے کھانے کی میز ، کافی ٹیبل اور بہت کچھ مطالعہ کے لئے استعمال کرتے تھے جب ہم بچے تھے۔ لیکن ذرا امن کا تصور کریں کہ ایسی جگہ آپ کو والدین کی حیثیت سے حقدار بنائے گی؟ یہاں اسٹڈی روم کے کچھ داخلی ڈیزائن خیالات ہیں جو یقینی بنائیں گے کہ آپ اپنا گھر خود بنائیں گے جبکہ بچوں کے پاس بھی۔

مطالعہ کے کمروں میں بہت زیادہ جگہ لینے کی ضرورت نہیں ہے۔ احتیاط سے منصوبہ بند کمرے کے برعکس کہیں بھی ڈائی مطالعہ کی جگہیں بلٹ میں ہوسکتی ہیں۔ سیڑھیاں کے نیچے ایک جگہ ، آپ کے کمرے کے خالی کونے ، اور یہاں تک کہ ایک کمرہ بھی گھر کے مطالعے کا کمرہ بنا سکتا ہے۔ یہ تخلیق کرنا مہنگا نہیں ہے اور آپ اپنی تخیل کا استعمال کرتے ہوئے بھی ایسا کرسکتے ہیں۔کسی بھی ڈائی منصوبے کی طرح ، اس میں بھی صرف تخلیقی صلاحیتوں کی ضرورت ہوتی ہے ، آپ سوچ سکتے ہیں۔ ٹھیک ہے ، کسی حد تک تو یہ ہوتا ہے لیکن سب سے اہم بات یہ ہے کہ اسے صبر اور تھوڑا سا کام کی ضرورت ہے۔ اس کے آخر میں آپ کو جو کچھ ملتا ہے وہ اپنے لئے اپنے ہاتھوں سے بنایا ہوا اپنے بچے کو پالنا ہے۔ ذیل میں اپنے ڈائی اسٹڈی نمبر کو ڈیزائن کرنے کے لئے خالی جگہوں کو تخلیقی استعمال کرنے کے کچھ طریقے ہیں۔

مطالعہ کی چھوٹی چھوٹی جگہوں پر چھپی ہوئی کتابیں

ایک چھوٹی سی جگہ کی وضاحت کیا ہے؟ کیا یہ گھر کے آس پاس خالی ہے یا غیر استعمال شدہ علاقہ؟ چھوٹی جگہیں کہیں بھی ہوسکتی ہیں ، عام طور پر جہاں آپ جانتے ہو کہ بہت کچھ نہیں ہورہا ہے۔ آپ کی سیڑھی کے اوپر کی ایک عجیب سی جگہ یا کونے کے ایسے علاقے جہاں کسی کرسی یا بیٹھنے کی جگہ نہیں بیٹھتی ہے اس کو گھر میں اسٹڈی روم کے طور پر استعمال کیا جاسکتا ہے۔ کچھ ڈائی بیکس ، کچھ بنیادی ٹولز اور آسانی کے ساتھ ، ایک کتابوں کی الماری اور ٹیبل کو ایل کے سائز والے ورک اسپیس میں دوبارہ تشکیل دیا جاسکتا ہے۔ ایک بک شیف کے ساتھ علاقے کو کورڈن کریں اور اسے ایل کے سائز والے خطوطی کا استعمال کرکے کسی ٹیبل سے جوڑیں۔ یہاں آپ الیکٹرک ساکٹس ، دیوار کے پھانسیوں اور زیادہ سے زیادہ ایک مجرد علاقہ بنا سکتے ہیں۔ بُک شیلف کے پچھلے حصے کو چاک بورڈ یا پیگ بورڈ سے ڈھک کر دیوار بنادیں ۔ آسان رسائی کے لئے اسٹیشنری ، اسٹیک کتابیں اور فائلیں لے جانے کے لئے اس کی طرف نیل ٹوکریاں۔ بہت ساری مختلف چیزیں ہیں جن کا مطالعہ مکمل کرنے کے لئے کیا جاسکتا ہے۔ علیحدگی کی دیوار یا عارضی طور پر تقسیم کرنے والے کی کمی کو روکنے والا نہیں ہونا چاہئے۔سب کو ساتھ رکھنے کے لئے لافٹ بیڈ کومبو اسٹڈی مطالعہ تیار کرنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ اسے سونے کے علاقے میں رہنا ہو۔ زیادہ تر بچوں کو اونچی بستر کا خیال پسند ہے اور اس میں سونے کے کمرے کی جگہ بھی موثر انداز میں استعمال ہوتی ہے۔ اگرچہ تمام لفٹ بستروں میں یہ سیٹ اپ نہیں ہوتا ہے ، آپ بستر کے لئے خصوصی طور پر ایک تشکیل دے سکتے ہیں جبکہ نیچے بیٹھنے اور ہوم ورک ایریا ہے۔ بنک بستر جگہ کو بہتر بناتے ہیں ، بہتر نیند / مطالعہ کی الگ جگہ کی ضرورت کو برقرار رکھنے اور ختم کرنے کے لئے بہتر ہیں۔ وہ اکثر دو بچوں کے کنبے کے لئے بنائے جاتے ہیں لیکن کیا یہ خیال صرف بچوں والے بچوں کے لئے بھی اتنا مزہ نہیں ہے؟ اگر آپ کو اسٹور سے ڈبل ڈیکر لافٹ بیڈ خریدا گیا ہے تو ، آپ نچلے حصے سے چھٹکارا پائیں گے اور اسے مطالعہ میں تبدیل کرسکتے ہیں۔

مطالعہ کی کتابیں جو بچوں کو مصروف رکھیں

جب دو بچے ہوتے ہیں تو اکثر ان دونوں کے لئے آپ کو الگ الگ جگہ تلاش کرنے کے لئے خاصی تباہی مچ جاتی ہے ۔ جب یہ بات ایک سے زیادہ بچوں کی ہوتی ہے تو یہ کافی کام ہوگا۔ اس طرح کے معاملات کے ساتھ بہترین اسٹڈی روم ڈیزائن کے حصول کے لئے ، خاص طور پر اگر آپ گھریلو اسکول جانا چاہتے ہیں یا سرگرم سرگرمیوں کے لئے وقفہ کی ضرورت ہو تو ، مطالعے کے متعدد شعبے زبردست ہیں۔ ایک لمبی ٹیبل لیں اور ان کے نیچے سمتل بنائیں۔ یا ہر بچے کے لئے دیوار پر ایک دیوار اور اسٹیک کیبنٹ پر قبضہ کریں۔ آپ مطالعہ کے کمرے میں بیٹھنے کے ساتھ ساتھ انفرادی کرسیاں شامل کرنے کا انتخاب کرسکتے ہیں۔ آپ دیوار پر بینچ ، پیگ بورڈ اور عارضی کابینہ بھی نیچے استعمال کرسکتے ہیں۔ جب آپ ڈائی کرتے ہیں تو ، امکانات نہ ختم ہونے والے ہیں۔ فرنیچر ، لوازمات اور بہت کچھ کے لئے رنگین انتخاب سے لے کر میٹریل تک ، متعدد بچوں کے مطالعے کے جوہری کتابیں پوری طرح تفریحی ہیں ! بلٹ ان اسٹڈی اسپیس جو ونڈر لینڈ میں ایلس سے ملتے جلتے ہیںایلس ان ونڈر لینڈ فلم دیکھی ہے جہاں چھوٹی لڑکی ہر چیز سے اچھی طرح سے گھیرے ہوئے سوراخ میں گرتی ہے؟ اس طرح کے ایک اسٹڈی روم آئیڈیا میں آپ اپنے بچے کے لئے ایک بہت ہی کم قیمت پر یہی عجیب و غریب ملک بنا سکتے ہیں۔ مطالعہ میں تعمیر شدہ جگہ بنانے کیلئے اپنی تخلیقی صلاحیتوں کا استعمال کریں۔ وہ جو ایک چھپی ہوئی نوک کی طرح محسوس ہوتا ہے ، کھڑکی میں بنا ہوا ، راہداری کے اختتام پر یا یہاں تک کہ سونے کے کمرے میں بھی اس کے چاروں طرف پارٹیشن ہوتے ہیں۔ اگرچہ اس کو قدرے بڑے بجٹ کی ضرورت ہے ، لیکن مطالعہ کا ایک کمرہ ڈیزائن کیا جا سکتا ہے اور اسے لمحے میں چھپایا جاسکتا ہے۔ کاسٹرس کے ساتھ سلائیڈنگ بینچ میں فٹ ہوجائیں جسے استعمال کے بعد کھینچ لیا جاسکتا ہے یا چھپایا جاسکتا ہے۔ یہ ایک سستا اسٹڈی روم آئیڈیا ہے۔ کارک بورڈ کی مدد سے چلنے والی کتابوں کی الماریوں کو دیواروں پر کھڑا کیا جاسکتا ہے۔ چاک بورڈ پینٹ ایک ایسی سطح تشکیل دے سکتا ہے جہاں بچے ڈوڈل دور کر سکیں۔ ایک پیگ بورڈ استعمال کریں جو اپنی مرضی سے دیواروں میں ہٹا یا جوڑا جاسکتا ہے۔ سلائیڈنگ کیبینٹ یہاں تک کہ اسٹوریج مہیا کرتی ہے۔ بنیادی طور پر بلٹ میں مطالعہ کے نوک لگائے جاسکتے ہیں اور اسے کہیں بھی ختم اور سہولت کے مطابق استعمال کیا جاسکتا ہے۔مطالعہ کی جگہوں کے لئے اہم ہیکس ایک بجٹ بنائیں جانے سے پہلے اپنے بجٹ پر غور کریں۔ اپنے آپ کو کچھ بنانے کے لئے چلانے کے موقع پر ، آپ اپنا بجٹ ناقابل یقین حد تک بلند کردیں گے اور پھر ایسی چیز سے بچ جائیں گے جس سے آپ مطمئن نہیں ہیں۔

۔

اپنا تبصرہ بھیجیں